tirsdag den 18. april 2017

Når naboer har stor betydning



Min vej er fantastisk, intet mindre!

Søndag sludrede jeg lige med den ene nabo da jeg kom hjem og hun havde kage i overskud, et hurtig ring til et par andre naboer og 1 2 3, så spiste vi kage og drak kaffe i solen-



 Min ene nabo medbragte denne fine krans, jeg har kommenteret hendes fine på døren og jeg havde inden. Er det ikke betænksomhed så det vil noget.

Den anden har fået en masse porcelæn og i stedet for at sætte det i kælderen, synes hun det skal bo sammen med alt mit, tænk engang, porcelæn!


Helt uafhængig af hinanden de sødeste tanker og gaver, jeg blev så glad.

Men det bedste er nu deres selskab. At have søde mennesker lige ved siden af, som altid er friske på en kop kaffe og en sludder. Vi besøger jævnlig hinanden og jeg kan slet ikke forestille mig noget sted kan være bedre at bo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...