mandag den 24. april 2017

Aarstiderne

Min mad har noget tid ikke været så grøn som jeg ellers gerne vil.

Dels får jeg bare ingen ideer til mad, så skal der købes ind og ofte ender jeg med madspild.

Derfor besluttede jeg at forsøge med slankekasse fra aarstiderne.

Gennem årene har jeg fået fra dem indimellem, så det er ikke helt nyt - men slankekassen er ikke prøvet før.

Skønt at få leveret lige til døren :-) 


Mit slunkte køleskab ser pludselig helt spændende ud ;-) 




Søndagens ret :-) 

Halvdelen af rejerne var tilbage til rejemad stod der, men jeg havde også halvdelen af alt det andet tilbage, så der var til en dejlig frokost idag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...