tirsdag den 21. juni 2016

Hvordan de 40 år blev fejret på bedste vis

Jeg har ikke skrevet i noget tid - igen..

Der er egentlig ikke fordi jeg ikke har lyst, men jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte.. Og om nogen overhovedet gider læse med mere?

Men, for at starte et sted..

Fredag d.3 juni fyldte jeg 40 år - det føles slet ikke tosset.

Dagen startede med ham her <3 og den smukkeste gave.




Vi havde bestilt maden udefra, da min søde svigerfar desværre døde lige op til (mere om det senere).

Jeg er så dybt taknemmelig, lykkelig og helt uden nok ord, over alle de dejligt mennesker der kom og fejrede dagen sammen med mig. 
Det betyder simpelthen så meget for mig, tak <3 























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...