onsdag den 30. marts 2016

Selvom influenza har slået mig ud

I både ugen før påske og en stor del af ferien, har jeg ligget brak. Heldigvis har jeg ikke tidligere haft influenza og jeg er slet ikke ret god til at ligge syg på den måde må jeg konstatere.

Men i de sidste dage fik jeg tid til at nyde og hygge.

Mit absolut ynglinssted når det gælder sushi, ligger i Hørsholm og min søde kusine Christine var frisk på at tage med, så dejligt <3

Lørdag eften spiste vi det mest fantastiske sted.
En god ven af Thomas havde fødselsdag og vi var inviteret med som overraskelse.
Maden var fuldstændig fantasisk og jeg glemte helt at tage billeder af den! 
Men i hvert fald.. det smagte helt vidunderligt og vi havde en dejlig aften med masser af snak og grin 





Brunch søndag var aftalt med Rasmus, jeg holder af at have tid alene med ham indimellem og Thomas havde andre planer.

Rasmus er startet som elev på strandmøllekroen og Rådvad kro ejes af de samme, så her måtte vi prøve at spise brunch - vi blev slet ikke skuffede..



Mandag skulle Thomas og jeg sammen besøge Leif og vil blev enige om at nappe brunch på vejen.
Det var en meget flad oplevelse!
Rummet er frygteligt og hvad musikken skal gøre godt for, andet end folk taler endnu højere - jeg forstår det ikke.
Maden.. hmm.. En kæmpe buffet med jævn kedelig mad. Røræg lignede mest af alt en stor tør æggestand.
Det gør vi ikke igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...