torsdag den 24. marts 2016

Det er bestemt ikke, fordi her ingenting er sket...

Vil foretrække meget mindre faktisk..

Søndag var det 5 uger siden blev Leif indlagt med blodprop i hovedet, det har på alle måder være kaotisk og slet ikke til den sjove side.

Hver dag efter arbejde er jeg drøner ud til ham, har tale med ham og langsomt set hans sprogforståelse og evnen til at udtrykke sig vende tilbage, langsomt og ord og sætninger forsvinger stadig for ham, men det går fremad.

Hans arm virker bedre og bedre og vi holder vejret og håber bener gør det samme, men det tager tid...




Desværre har jeg måtte holde mig væk den sidste halvanden uge. jeg har været nedlagt af influenza i en grad jeg aldrig før jeg prøvet og sov først en lille uge og skulle af med feber og vente to døgn før jeg tør tage der ud igen.
Sådan som det har været for mig, tør jeg slet ikke tænke på hvad det kan lave af ravage på et sygehus, men jeg glæder mig til at komme der ud idag.
Tage ham med ud i solen og forenes med hans søde hundehvalp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...