mandag den 8. februar 2016

AOH Rødovre


Sikke en dejlig lørdag vi havde, min søde tante og jeg <3

Billeder blev først taget da vi nåede til frokosten, som faktisk slet ikke var tosset. Smørrebrød er altid godt.


Bagefter måtte vi lige en tur mere rundt. Vi har heldigvis samme temperament, så vi går i den retning der lige falder for og følger ingen plan, sådan kan vi li' det.



 Min shopping blev til børnesager. Den lyselilla skal blive til et babytæppe til barnebarnet.

Måske der skal laves en høstløvjakke og helt fine lyse bomuld til højre skal blive til en hulmønsterbluse fra Paelas til en sød lille 2 årig jeg kender :-)
Bogen - fordi den er lækker ;-) og fra Paelas som jeg efterhånden har købt mange løse opskrifter fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...