tirsdag den 12. januar 2016

Mandaglykke

I fine trækasser :-)

Sidste uge fik vi slanke kassen, og NOGEN (ikke mig) synes måske den var liiige alternativ nok..

Derfor er vi i denne uge på livretter. Dog er maden måske lidt mere stivelsesholdig end jeg er vild med, men løsningen idag er at jeg ikke spiser bollen til burgeren (er i øvrigt fuldstændig ligeglad med den så intet offer). Er klar over der også er stivelse i rodfrugter, men dem napper jeg altså ;-)

Når vi om nogle dage skal have pasta til napper jeg er en squash pasta, men ellers ser menuerne skønne og gode ud - også for familiens småkræsne som nu har lært at spise stuvet spinat og porrer med sød chili. Men på den anden side, det er da ikke noget man ikke kan li er det.. Han må godt drilles lidt ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...