søndag den 20. december 2015

Royal Copenhagen butikken og hygge

Leif er ikke det store gavemenneske, men sidste år skulle vi i Royal Copenhagen synes han, hvor jeg fik lov at vælge!!!! hvor vildt!!!

Samme scenarie gentog sig i år, jeg er dybt dybt taknemmelig og synes det er alt for meget..

Fik disse vanvittig smukke skåle. Jeg elsker porcelæn, bruger tid på at udvælge - selv til havregryn og kaffe og bruger det med stor fornøjelse i min hverdag :-)



Vi fik også set de fine borde kendte har dækket der inde. Desværre havde vi så travlt med at kigge at jeg kun fik taget billede af et enkelt - med Thomas i tankerne <3


Amagertorv var fulld af julehygge også, et skønt julemarked med alverdens ting og sager :-)

Vel hjemme til pizza hos den søde mand og et forsøg på at fotografere skønne legende hunde, det er slet ikke tosset med to der har det så sjovt :-) 




Leif's hvalp Lilleskid, som egentlig hedder Josefine men det er hun alligevel ikke helt med på, er simpelthen så kær.  Hun har vist opdaget jeg er ret vild med hende ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...