mandag den 14. december 2015

Post og telemuseet har den fineste udstilling



I den skønneste decembersol blev vi mødt af dette syn. Helt utrolig smukt og med en særlig ro i pyntningen. Lod mig fortælle at Bering har stået for det :-)


Indenfor blev vi først mødt af vægge med julekalendre gennem tiderne, selve papirudgaverne var sjove at se, men ikke med særlige minder for mig - jeg kan faktisk slet ikke huske om jeg havde dem som barn..
Længere inde ventede kostumer og scene fra Julebanden, det var en helt anderledes sjov oplevelse, for dem kender jeg så godt. Det er virkelig fint lavet og jeg er meget imponeret.



Dukker var også at finde og virkelig fine.



I den lille biograf var smagsprøver fra forskellige julekalendre, sjovt at se :-) 




Bagefter måtte vi se udstillingen med julemærker.

Det er måske svært at se, men det bagerste her er broderet, sikke et arbejde!

Mange af dem er virkelig dekorative og den del af huset er også et besøg værd :-)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...