torsdag den 19. november 2015

Konditori er slet ikke tosset



                               Søndag var Rasmus og jeg en tur i Big - det nye store center i Herlev. 
                               Vi er ikke så bejstrede, det er mest af alt en samling butikke på parkeringsplads -       
                               i vores hoveder er center indendørs.

                               Men! Så opdagede vi et skilt med konditori og pludselig var vi helt anderledes 
                               begejstrede :-)

                               Jeg er vild med de stunder hvor jeg har ham lidt for mig selv og der er tid til stille  
                               sludren og mærke hvad der rør sig i ham.. han er en skøn ung mand. Men også en  
                               lidt bekymret en af slagsen.. for hvordan kan man sige nej til mennesker, skal de 
                               så bare dø ved grænserne..han forstår ingenting, men det gør jeg såmænd heller 
                               ikke..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...