lørdag den 28. november 2015

Bøger og hvad de gør for mig

Bøger bøger bøger...

De giver mig en helt særlig ro kan man vel kalde det. Dels elsker jeg at læse dem, de kan noget, som tv ikke kan.

Men jeg elsker også at have. Deres fine udseende, den helt særlige duft af når den åbnes og så giver de liv. Tidligere har jeg haft dem bag låger fordi det var mest praktisk i forhold til støv. Men i sommerferien kom disse skønne hylder op og jeg elsker at have dem fremme. Så tager vi støvet med.



 Seneste køb er disse to, jeg er halvvejs i den første, for læsetiden skal jo konkurrere med strikketiden og det er bestemt ikke altid nemt ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...