torsdag den 29. oktober 2015

Her strikkes og nydes

Lørdagens strikkebrunch var så hyggelig. En lille skøn flok strikkende kvinder - og snakkende :-)

Jeg har fået gjort en lille sag fra Signest færdig, hyggelig at lave og ganske sød synes jeg :-)


Ellers bliver det mest småting for tiden, synes min nakke og skulder driller lidt, så det fungere bare bedst :-)

En lille hue fra klompelompe i størrelse nyfødt..

 Også fra klompelompe et per ørebånd med hestetømmersnøre - det er SÅ nemt på min fine lille strikkemølle :-)

 Sidst - og absolut ikke mindst.. nyder jeg vejret og vores skønne nærmiljø - det fåes ikke bedre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...