lørdag den 26. september 2015

Siden sidst..

Mormorkassens indhold er hapset af søde Bella til hendes nye lillsøster/bror, som lander til november.
Hun kunne ikke vælge og hvem kan stå for en skøn 7 årig der bare synes det hele er fint :-)




 En aften blev jeg voldsomt forkælet af ham den bedste<3



 Lidt hjemmegjort er lavet og spist ;-)

Leif har fået en sød lille hund, som selvfølgelig hedder Josefine :-)




Bål i baghavesommerhuset og lidt strik.. som desværre kommer til at lugte lidt af bål - må have en stor skål med ud, så det kan stå i gulvhøjde i stedet.



 Ugens store begivenhed - jeg skal være mormor :-)

Første lille sag er hoppet af pindene, mon ikke der kommer mere ;-)




Idag er det smukkeste efterårsvejr, det passer så perfekt, for jeg skal nemlig til københavns strikkefestival med strikketanten, uh jeg glæder mig :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...