søndag den 27. september 2015

En dag mere på knitwork er ikke tosset.. slet ikke


Vi havde planlagt at idag også skulle bruges på knitwork og det fortrød jeg ikke.

Dagen startede på Phenix med en skøn brunch, mums altså!



Nogle stande var bare mere fantastiske end andre, især betyder betjening er masse for mig, her hos Tante Grøn var de SÅ søde, smilende og skønne.

Jeg glemte et billede af Signest, øv altså. Hun er det skønneste, varme og rart menneske og har lavet den fineste småbørnsbog, haps haps. Se hende side her 




Kakao skal der til, selvfølgelig!


 Vi sluttede dagen med en paneldebat med den altid søde Charlotte Kaae.
Emnet var ophavsret og jeg havde noget håbet på et panel af strikkere, det havde gjort en forskel.

Der var meget snak om pc systemer og musik, selvom jeg godt forstod sammenligningerne, havde det bare være mere levende med en strikker i hver ende ;-)

En ny viden er, at det faktisk ikke er ulovligt at sælge produkter lavet fra en bestemt designer. I mine øjne er det nu altså dårlig stil ikke lige at få lov først hvis det er mere en enkelt model til et marked.. og egentlig synes jeg også man her lige bør spørge om lov..




Dagens køb.. lidt mere garn til småbørn - det blev turens tema.. og Signes fine bog :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...