lørdag den 1. august 2015

En tur til sydfyn

Nogle dage i Svendborg kom også i ferieprogrammet.

Thomas' del af familien bor her og vi ser dem slet ikke nok. Så når ferien ikke går til fjerne himmelstrøg er der dejlig mulighed.


Jeg elsker turen over storebælt, synes det er sådan en smuk bro :-)

 Vel landet venter altid hygge og god mad i lange baner.







Tobias blev 18 år mens hans var på Langelandsfestival, så vi måtte komme til ham :-)
Vi mødte ham på havnen hvor familien medbragte alverdens og drengene var ualmidelig velsoignerede for festivaldeltagere ;-)






 Turen tilbage til Svendborg gik forbi Tranekærslot. Her var min mor som feriebarn, da hun boede hos en der arbejde på slottet og var med.

Senere var det til til tøseshopping!
Jeg var så heldig at Ronja gerne ville med mig på byhyggetur.
Hun skulle have badetøj og vi hyggede i den grad. Sådan en sød pige :-)


Længe har jeg drømt om at se egeskov, men ofte er vi så kort tid på fyn at vi ikke vil undvære familien i en halv dag.

Denne gang smuttede vi med Thomas far.

Så dejlig en dag. Det sted kan varmt anbefales :-)










 Familiehygge til aften - naturligvis.. En (ikke mig), kom til at tage en andens (heller ikke mig) kød, så en skyldte is.. mange is... og flere i fremtiden ;-)

 Familiebrunch... mand vi spiste i de dage (og resten af ferien..) mere Ronjahygge.. skønne tøs..
 Udsigten fra første sal hos Signe og Lasse... er det ikke imponerende!

Hjem igen.. 4 helt igennem fantastiske dage.. jeg længes tilbage..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...