mandag den 1. juni 2015

Store projekter i Juni..

Kender I typen der altid siger - jeg er frisk?

Det er mig... sådan er det gået til at jeg i juni både er med i et "spar på hverdagens forbrug" og "på vægten hver tirsdag". Ved ikke rigtig hvad jeg fortryder mest..

Aj begge er fornuftige givende projekter og mon ikke det bliver fantastisk spændende.. det tror jeg..



Starter mit økonomiske projekt med total overskud, kødsaucen til aften står allerede og simrer og alle de der kedelige rester af pølser, grøntsager og oliven er røget i - mand jeg er sej, sådan!
Kødet blev indkøbt igår, måske lidt snyd, men lidt forlomme går vel an..



Vægten.. uha det er spændende...

startede i tirsdags med en vægt på præcis 80 kilo.. Har intet sukker spist og det er dælme en udfordring..

Selvom jeg både har spist ude og lavet gæstebrunch hjemme er jeg fortrøstningsfuld.. jeg er ikke gået amok, har ikke spist til jeg var ved at revne, lige spist en is efter maden, drukket varm kakao på cafe eller andet der ellers falder mig lige lovligt naturligt.

Denne her skal jeg have på om små 2 uger til et bryllup og jeg håber den sidder endnu pænere, godt med lidt motivation :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...