torsdag den 4. juni 2015

Min fødselsdag

Det var lige hvad det var igår.


Jeg tog en morgenselfie og var med på en IG bølge om upolerethed, 39 år.. det kunne vel egentlig være værre ikke ;-)
Dagen bød på hverdag, pizza - fordi det ENDELIG er lykkedes mig at finde glutenfritsted jeg turde prøve efter sidste noget mislykkedes forsøg - jeg blev ikke skuffet - og glemte billeder.
Men altså, gaver var der også, forleden fik jeg jo macbook så synes egentlig jeg havde fået, men de skønne mænd i mit liv ville det anderledes.

De var begge uafhængig af hinanden gået i Blackbirdhill og havde fået kyndog vejledning, se bare de smukke gaver her.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...