fredag den 13. marts 2015

Det skal nok blive bedre.. Ikke

Lige nu fylder det mest - og for meget synes jeg..

Gik til læge og fik besked om diskosprolaps i nakken. Henvisning til fys og en ball, først for at komme efter så langt tid og derefter for ikke at vil sygemelde mig.

Fys er besøgt et par gange. Jeg insisterede på at kalde det mistanke om prolaps og han gik med til at jeg måske blot har en diskosrotation (den kan komme på plads igen).

Anden gang igår og den søde mand kiggende på mig og sagde - vi forsøger de næste to uger øvelser, men jeg tror din læge har ret.

Så skal der træning og tid til.. Og måske en tur i scanneren for lige at tjekke. Nerverne har ikke godt af trykket så han synes operation nogle gange kan være løsningen.

Der er jeg slet ikke.. Heller ikke ved sygemeldingen..

Det gør mine aftener alt for korte, men sådan er det for nu. Jeg vil ikke miste mit job..

Har stadig den der lige underlige følelse med bloggen af jeg aldrig ved om nogen læser - og hvem... Instagram er så kontant på en anden måde..

Men indimellem er det dejligt at kan bruge flere ord 😊









2 kommentarer:

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...