torsdag den 4. december 2014

Råt og usødet - her er mit forbrug

Det vender ofte hos mig, der med forbrug - lever vi egentlig som vi gerne vil, bruger vi unødvendig og uopdaget en masse penge..


Derfor skriver jeg i perioder ned og dropper det igen.
Flere veninde taler om det samme og jeg har besluttet at være den modige - jeg lægger det frem - med tilhørende forklaring 😉



Mad - synes jeg er ganske fornuftigt - vi er 3 voksne og 4 dagplejebørn som alle levet primært økologisk

Kopierne - skal bruges i mit job - ingen vej udenom

Poser - det er ikke mig - siger det bare!

Parkering - det er mig! En aften hos en god veninde, det koster ikke mere end bussen, men mand det er latterlige penge !

Gave - til fødselsdag

Cigaretterne - heller ikke min afdeling

Jul - indkøb af alt til julen kager of julekalendre til mand, søn og Leif

Is,sodavand, slik - Aj men for dælen - 240 kroner!

Mobil.. Det er mig.. Fik penge tilbage et sted fra og det manglede så kunne jeg blive den lykkelige ejer af en iphone 6.

Ja ja det er jo alt sammen fine forklaringer, men beløbet er bare for højt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...