tirsdag den 2. september 2014

Sukkersensitiv


Sukkersensitiv og ualmindelig sukkerglad - ret dårlig kombi.

Elsker bland selv slik og med en pris på 7 kroner pr 100 gram.. Farlig!

Men prisen er surhed, hovedpine, mindre energi og en følelse af at være pustet op - så lad dog være!

Jeg behøver ikke beslutte og hjem og tømme skabe - det er nemlig spist - så praktisk er det.

Det er nu heller ikke sådan jeg aldrig mere må spise noget, men det her - det går ikke.

Heldigvis er jeg strikker, så hænderne har andet at lave 😊



1 kommentar:

  1. Hurra for strikketøjet oplever tit når trætheden melder sig er der behov for noget sødt og usundt så er det fantastisk at kunne gribe strikketøjet:-) hilen strikketanten

    SvarSlet

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...