tirsdag den 2. september 2014

Aktiv tirsdag




Først en cykeltur om utterslev mose - alle tre moser - med ladcykel.
Egentlig var planen legeplads, men den slags kan blive nedstemt når nogen siger "mere" "mere", så en god tur!

Derefter stram op i fitness World. Jeg er langt fra så sej som de andre, men man skal jo starte et sted og jeg synes da det gik okay 👍

Så videre i strikkecafe med en flok skønne kvinder, så hyggeligt 😊
Blev inspireret til svigerfars julegave, så mon ikke Lenes garnbutik lige får besøg af mig indenfor få dage - hun har fået det lækreste tweed fra sandness og hæfte med lutter lækre sager!

2 kommentarer:

  1. Ja ih hvor det bliver hyggeligt med en tur til glostrup:-) hilsen strikketanten

    SvarSlet

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...