lørdag den 30. august 2014

Tag dog ansvar!

Noget der tricker mig er folk der ikke tager ansvar for deres eget liv!

Som forventer at "nogen" hjælper.

Orker du ikke arbejde fuld tid - så lev da af deltid!

Orker du ikke deltage - så forvent ikke at blive inviteret i længden!

Jeg ville gerne.... Nå men så gør det dog!

Jeg stiller gerne op med en hjælpende hånd, men dælme ikke for at finde ud af du kunne ha' klaret det selv!

Er så uendelig træt af dårlige undskyldninger og forventninger om at verden redder - unødvendigt!

For har du bruge for hjælp, jamen så skal du gerne få min 😊

Billedet.. Fordi jeg kan 😉




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...