lørdag den 8. marts 2014

Lykkelig ❤️

Kender du de øjeblikke, hvor man sidder i nuet og mærker lykke?

Jeg gør det nu, har haft et par fuldstændig fantastiske dage med en god veninde.

Til morgen har jeg trænet med en anden god veninde og senere skal vi fejre hendes datter.

Min søde kæreste er på kursus, men vi nåede lige lidt hyggesludder.

Sønnike er hjemme, uddannelsesforvirret og skal måske ændre retning, men han har det godt.

Indimellem er jeg fustreret, især over de mennesker jeg ikke forstår, som jeg føler jeg burde og ked af "det" bare ikke er.

Jeg forsøger at slippe, bilder mig ind jeg er på vej og mærke en masse andre døre står på vid gab, jeg mangler ikke noget.

Strikkepindene luftes lidt mens Trille fylder min stue, hun er velkommen og jeg nyder stemmen.




2 kommentarer:

  1. Hvor fint skrevet håber rasmus bliver afklaret med sine uddannelsesdrømme husk der er altid en dør der åbner sig hvis man selv vil.hilsen strikketanten

    SvarSlet
  2. Han skal vist bruge lidt tid, men det er okay 😊
    Ting kan vist ikke forceres hverken i uddannelse eller mennesker - og det skal de nok heller ikke.

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...