mandag den 3. marts 2014

Lavbudget

Jeg har fået en sød mail der spørger til projektet, som jeg proklamerede tidligere på året og med ærlighed i front, det går faktisk ikke skiiiiide godt..

Alt bliver skrevet ned og gjort op hver søndag og hver eneste gang må vi konstatere at vi bruger for mange penge, ALT for mange.

Vi lever ikke over evne, men prioriteringerne... De holder ikke..

Sandheden er bare, vi kan godt li luksus, gå ud og spise, købe en kop god kaffe og springe over hvor gærdet er lavest og bestille mad, vi er jo kun to..

Men, når nu drømmen er et liv uden gæld, ja så er det altså dårlige undskyldninger og dovenskab, helt ærlig!

Men, for mig er det enorm grænseoverskridende at lægge beløbene på nettet, det må jeg bare sande, måske også fordi jeg faktisk synes de er pinlig høje og jeg har sådan set ret..

Synes indlægget manglede et pænt billede, så selvom det er svært at skabe sammenhæng, ja så er det her 😉



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...