søndag den 22. december 2013

Her dovnes

Idag tuller vi rundt Rasmus og jeg.
Vi tuller og laver ikke meget.. Nattøj langt op af formiddagen og nu koger mørbradgryden der ud af..

Midt på dagen kørte jeg Grethe på Bispebjerg og kiggede forbi Tage.. Det er fantastisk at se de to gamle sammen. Hun er så omsorgsfuld og han spiser pligtskyldigt for at glæde hende - de er ganske særlige se to.

Jeg stod og kiggede på dem. Fik lyst til at tage billeder, men det er ikke en måde at blive foreviget på, så jeg har det i minderne i stedet.

Det er priviligeret at få lov at være en del af deres liv..

Thomas arbejder der ud af - glæder mig til han også kan ringe til ferie❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...