torsdag den 12. december 2013

Brugt..

Min venstre arm bøvler - igen!

Skulderen gør ondt helt op i nakken som spænder i kraniet og giver mig gedin migræne.

Nede i armen snurrer og sover det og absolut ingen kræfter i arm eller hånd - hvilket ikke er rigtig praktisk skal jeg hilse at sige!


Træner jo og måske gør det ondt værre, jeg ved det ærlig talt ikke.

Vil prøve at styrketræne mere i stedet og satse på virkning.

Ellers - alt for meget sygdom hos de nærmeste, jeg er på en gang lettet og drænet - store følelser i spil.

Nu vil jeg nyde pausekaffe inden solen skal suges ind - med at nyde den er her :-)


2 kommentarer:

  1. Øv hvor surt pas på dig selv hilsen strikketanten

    SvarSlet
  2. Det gør jeg sødeste tante - så godt jeg kan.
    Glæder mig til at se dig lørdag

    SvarSlet

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...