søndag den 27. oktober 2013

Ugens økonomiske status

Selvom jeg ikke er stolt over forbruget, har jeg lovet at være åbne, så det gør jeg!

Dagligvarer 628,40
Apotek/gave/deo 690,65
Slik/sodavand. 100,50
Bro/benzin. 510,01
Skydebane. 177
Ialt. 2.106,56

Beløbet er selvfølgelig lige i overkanten, men jeg kan ikke se noget kan gøres anderledes.
Benzin skyldtes glemt benzinkort og plejer at køre på andet kort. Da Thomas er fra Fyn skal broen krydses indimellem..

Slikposten burde selvfølgelig slet ikke være der, men er,ret glad for madposten ;-)

Alt i alt, højt forbrug, men nødvendigheder..

Ny status næste søndag :-)

2 kommentarer:

  1. Gaver og bropenge skal der jo være plads til... Formålet med at prøve at spare lidt er jo at lave et ekstra spillerum til den slags ting, så når de opstår, så er man ikke nødt til at overtrække eller andre ubehageligheder i den retning ;0)

    SvarSlet

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...