søndag den 13. oktober 2013

Sikke en dejlig dag

Idag har været så skøn en dag :-)

En skøn kusine skal have døbt sin lille Frederikke og jeg er blevet betroet opgaven at sy dåbskjolen.

Vi - kusine, søster og jeg brugte en lørdag i stof og stil. Købte det smukkeste blondestof og helt hvid til under.

Idag kom så søster, kusine og strikketanten - som er kusines mor.

Der blev syet kjole og hygget i langt baner.

Lige nu mangler den at blive lagt op og kysen skal gøres færdig.

Jeg er vild med den den! Er blevet fuldstændig som den var i mit hoved og jeg er enorm glad for den.

Uden tilladelse kommer her ingen billeder, men tror bestemt de kommer senere;-)

De andre tog hjem til aftalt stoptid og jeg har lige kørt søster hjem - den bil er så fantastisk!

GLÆDER mig til at stå op og gøre kjolen færdig imorgen❤️


1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se den er sikker på den er fantastisk hilsen strikketanten

    SvarSlet

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...