onsdag den 9. oktober 2013

Gennembrud

Det er ingen hemmelighed jeg elsker at køre bil. Men heller ikke at jeg er ny billist.

Stod med kortet 18 juli og forrige mandag hentede jeg min bil. I perioden imellem har jeg ikke kørt vildt meget.
Thomas arbejder sent og hver lørdag, så selvom han gerne har afgivet bilen har det ligesom ikke givet mening.
Men nu bliver der kørt. Idag mødtes vi på restaurant i Holte hvor han arbejder og på hjemvejen kom mit gennembrud!

Jeg nød at køre hurtig på motorvejen, slappede af og bare nød turen, en fed fornemmelse.

I det hele tager er jeg vild med både at sidde i og køre bil. Der er en særlig ro over det. Elsker duften af bildæk på færge. Byens lys og de vidde marker.

Min lille dyt og jeg skal nok komme til at opleve en del sammen





2 kommentarer:

  1. bil er for mig også = med frihed jeg elsker også min lille bil, selvom da jeg var kørelærer var jeg tit temmelig træt af at køre bil, men ellers har jeg altid haft det ligesom dig :-)

    SvarSlet
  2. Kan forestille mig sådan et job alligevel må gøre noget ved køreglæden..
    Nu er det bare at finde strikkearrangementer rundt i landet ;-)

    SvarSlet

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...