lørdag den 14. september 2013

Så dejlig var min fredag

Strikketanten inviterede til hygge og så siger jeg ikke nej. Hun et skønt selskab.

Den søde lille Uma kiggede forbi med mor - hun er altså så fantastisk med og skæg den lille rumpenisse. 5 måneder gammel og vild med verden.

Vi fik sludret i en grad så strikketøjet slet ikke kom op af tasken. Spist fra vores foretrukne take away og ladet op til vi skal til Fanø næste weekend, jeg glæder mig :-)

Morgenturen idag byder på mosekonebryg og sol - det gør sig desværre ikke rigtig på billeder.







1 kommentar:

  1. Ja det var en dejlig aften tiden fløj bare sådan afsted hav en dejlig lørdag og vi ses på fredag med kurs mod fanø hilsen strikketanten

    SvarSlet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...