tirsdag den 4. juni 2013

Tillykke til mig!

En dag der blev fejret af min dejlige mand og lige så skønne søn på ynglingsstedet. Med sushi - elsker det.
sørme om en kær veninde ikke dukkede op - den slags giver varme lige i hjertet <3

Ligesom alle de søde beskeder jeg har modtaget på mail, sms, fb og opkald, jeg føler mig rig - på dejlige mennesker.

Tak for jer<3

Samme dag viste et - nu tidligere familiemedlem sit sande jeg.
De følte sig tilsyneladende forbigået med invitation til 18 års fødselsdag og startede en regulær hetz.

En følefis som mig prøver at forklare og må give op og konstatere nogen måske bare har større intrigant gen end jeg troede muligt og er i stand til at trække andre med sig.
Så 4 mennesker måtte ryge. De har nu aldrig været tætte, men drama er bare ikke for mig.

Det er min tid og energi alt for kostbar til og når nu den kan bruges på alle de skønne mennesker i mit liv <3

I får lige et billede af den skønne sommeraften



1 kommentar:

  1. Stort tillykke med dagen :-)

    ja nogen mennesker må man bare erkende, at de ikke høre til i ens liv, mon vi ikke alle jo ældre vi bliver sander at sådanne må det jo bare være, selvom det selvfølgelig godt kan gøre ondt. Orker heller ikke intriger og har derfor også fravalgt en del af familien for der var ikke andet...

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...