lørdag den 20. april 2013

Jeg har været hemmelig, men nu deler jeg med jer

Men det et faktisk slet ikke så sjovt, jeg har brug for at dele og fortælle må jeg sande, da jeg fik fortalt min søde far det.
JEG TAGER KØREKORT!
Det er på en gang fuldstændig fantastisk og skræmmende . Og så tager det enorm meget af min tid. Især i denne uge som har budt på teori ,mandag og onsdag. Kørsel tirsdag og lørdag og førstehjælp søndag kl.9-17!
Det har været svært at skrive på bloggen uden at røbe det der fylder mest hos mig, så den har været alt for stille.
Jeg tager kortet i sådan en fantastisk bil, med lyst læderindtræk og det hele - en Audi A6!





3 kommentarer:

  1. Hvor godt så er det dig der kører til stof og stil næste gang hilsen strikketanten

    SvarSlet
  2. Det kan jeg bestemt lokkes til :-)
    Så skal vi pludselig rundt og se strik i hele landet :-)

    SvarSlet
  3. Ja jeg er klar hilsen strikketanten

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...