mandag den 22. april 2013

Har I to biler?

Vi leger med tanken...

Thomas arbejder hver lørdag og hverdagene er han sjældent hjemme før kl.18-19 stykker. At han så har fri mandag hjælper ikke rigtig i bilsammenhæng.

Ligesom han gerne vil mere på jagt i Sverige og til sommer drøner en uge der op med gutterne - og bilen! Så min adgang til bilen er noget begrænset..

Mit job kræver ingen bil, men min fritid vil blive sjovere og med større frihed - det er her det tæller.

Men! Pengene kan jo kun bruges en gang - omvendt så lever vi også kun en gang ikk og det kan godt hænge sammen..

Foreløbig skal kortet i hus og så skal der for alvor kigges..

Ikke noget dårlig bud..



2 kommentarer:

  1. tillykke med at du er begyndt at tage kørekort, det er sgu fedt :-)

    Ja vi har 2 biler, for vi bor ude på landet, hvor der ingen busser går, så det er et must. Men vi har to gamle biler, min har inkl. syn og reservedele kostet 5000 kr. og er fra 96 men starter hvergang og jeg er bare så glad for den :-) Min mands er en lidt nyere og større model, men den skal vi snart have skiftet ud for den er lidt dyr at køre i, mht. benzin...

    SvarSlet
  2. Tusind tak Marion. Havde egentlig aldrig troet det skulle ske for mig med hverken en eller to biler, men nu hvor livet ikke altid er hjemme kunne det give en fantastisk frihed.
    Pga forsikringen vil det klart være fordel med ny bil (selvom der er vildt det er sådan)

    SvarSlet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...