onsdag den 27. marts 2013

Systuen

Er åbner igen og jeg nyder det!

Mandag gik til stof og stil med 3 skønne kvinder fra min dejlige familie. Vi fik både ævlet, drukket kaffe, spist frokost og ævlet endnu mere :-)

Igår skulle jeg så sy - troede jeg! For min almindelig maskine stod af og det er bare ikke nemt at klare mig med kun overlock - selvom den er fantastisk.

Efter en del øv og dumme maskine ! Besluttede Thomas at jeg skulle ha en ny,slut prut!

Så tadaaaaa, er den ikke bare skøn - ikke svært at gætte hvad idag gik med vel ;-)




2 kommentarer:

  1. Hvor skønt tillykke med dit nye legetøj :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også så glad for den 😊

      Slet

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...