onsdag den 19. december 2012

Så er der dømt juleferie

Men inden ferien kunne gå igang skulle jeg en tur til tandlæge, min tandlæge er den skønneste, men jeg rammer total panikmuren hver gang, nytter bare ikke at gå ferien i møde med knækket tand, så afsted med mig!

Bagefter gik jagten ind op en fed el tandbørste, penge tilbage i varme skulle omsættes fornuftigt. Og mens jeg stod og savlede over tassimo kaffemaskine blev demo modellen sat ned fra 1299 til 499!!!
Bum bum.. Og nu står den i køkkenet

Lavede et par gode kup og ikke engang alle varmereturpengene er brugt - sådan der!




2 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye maskine, den skal du nok blive glad for. Jeg ELSKER min.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det skønt at høre, synes også den er SÅ skøn :0)

      Slet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...