onsdag den 12. december 2012

De glemte billeder af en skøn aften

Jeg har nydt en aften i dejligt selskab.

Running sushi med en skøn 4 årig som da lige havde styr på det. Sludren med hendes lige så søde og smukke gravide mor.

Mørbrad måtte der sludre om med madtanten, drikkes sojamælkskakao med kusine i samme båd og ikke mindst butiksdrømme med strikketanten.

Alt i alt en helt igennem perfekt aften.

Vesterbro har altså en helt anden puls i forhold til den butik jeg drømmer om.

Kan jo se der allerede er plads til flere af dem, men også at det er småt med indholdet i butikkerne.

Kan de leve af det? Hvordan pokker gør de? Måske er de bare modige ? Eller ikke afhængige af de har indtægt ?

Lige nu rumler jeg hjem i bussen, træt og mæt. - Af både indtag og indtryk.



2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig og skøn aften :-)

    Tror at de har det svært meget svært, har snakket med mange der har garn butikker og ligende og de fleste har hjælp hjemmefra til forsørgelsen... Jeg drømmer også om min egen butik men tør altså ikke... Ved hvor hårdt og opslidende det kan være, at være selvstændig så tror bare, at jeg vil lade det være ved drømmen :-)

    SvarSlet
  2. Det kan være den også bare lander der os mig. Men drømmen er der. Og måske kan det lade sig gøre på andre måder? Håber meget en butik vil tage mine varer ind og at jeg kan komme ud på steder med det.

    Har jo et ret skønt ob ;0)

    SvarSlet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...