lørdag den 8. december 2012

At spise anderledes

En langt de fleste er nyt for mig..

Men sukker og gluten er nu udelukket i 2 uger, spist ganske lidt indimellem.

Grunden er at jeg lider af migræne og flere mener der er sammenhæng - så det er forsøg værd. Og har virket! Et anfald ( efter sukker amok i skumbananer). Ellers ingenting !

Idag glemte jeg alt om det! Kværnede 2 gode skiver lækkert brød og der blev kvitteret promte.

En lurende migræne brød i den grad ud og toilettet lidt for ofte besøgt, altså!

Bare på grund af det her


Fik igår de mest fantastiske gaver , mere om dem kommer, smukke smukke sager siger jeg bare!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...