onsdag den 21. november 2012

Suk, kender nogen til immunforsvarsopbyggelse?

Jeg har overgivet mig selvom jeg hårdnakket havde besluttet ikke at blive syg. Det passer bare rigtig dårligt ind i mine planer og mand jeg hader det i forhold til mit arbejde.

Men er vist ikke rimeligt overfor hverken mig selv eller rollingerne at tilbringe dagen sammen. Hoster og sprutter, har ondt i hals og ører og en morgentemperatur på 38,8 :0(

Men hvis det så bare kan soves ud på en dag eller to i stedet for at rende og småskrante.

Kender I noget der virker på at holde kroppen rask, så sig endelig til, alt modtages med kyshånd. Jeg indtager rå mængder clementiner i håb om at c vitamin gør en forskel, men er klar på at prøve hvad som helst.

Er kun to måneder siden jeg sidst lå og ligner på ingen måde mig der ellers er syg med års mellemrum.

Den søde Lene med butikken www.bellabroderiogstrik.dk havde min bog med igår til strik, har ikke fået kigget rigtig i den endnu, men taget den med i seng og håber at få kigger lidt idag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...