mandag den 5. november 2012

Riv og rusk

Regnfulgt, blæsende efterårsvejr er hvad jeg er stået op til.

Så er det altså ret skønt at dagen kan formes så det passer ind, helt fantastisk job jeg har mig ;0)

Der er noget fantastisk livsbekræftende over sådan et vejr, men når man er omkring et år er vejret bare ikke til meget andet end at blive væltet omkuld eller sidde stille og blive våd og kold - så jeg gransker nye sange og glæder mig over de elsker sang og tilhørende fjolleri lige så højt som jeg :0)

Lige nu ventes der på Leif, brygges morgenkaffe og tændes stearinlys

Skønt at have en i samme morgentempo som en selv




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...