fredag den 16. november 2012

Fredag morgen

Weekenden er mere end velkommen denne gang - ugen har været lang - uendelig lang...

Dels driller mit hoved stadig, så overskuddet rækker bare ikke så langt som jeg gerne vil og dynen har jeg ligger under alt for tidlig flere aftener, men mon ikke der snart er væk igen - jeg håber.

Igår blev det til the slabaras hos den søde Nanette og familie. Egentlig skulle jeg lave min pusling fra hendes kursus færdig, men koncentrationen var der bare ikke rigtig og da hun tilbød at lave den færdig kom mit ja måske liiiidt hurtig, lovede at give lækker kaffe næste gang det skal til :0)

Vi fik også talt om det der med salg. Det er blevet klart for mig at jeg hat grebet det helt forkert an. Jeg har fået bestillinger og lavet, men det er bare ikke optimalt når det bare skal være hyggeligt.

Jeg vil hellere lave ting og så tage ud med de ting jeg har lavet på markeder, det er SÅ meget mere mig.

Rart at få vendt med en der kender det :0) hendes blog er bestemt et besøg værd, desværre kan jeg ikke linke fra ipad, men den hedder "hønsering og æblekind"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...