søndag den 25. november 2012

Endelig i bedring

Først idag har jeg fået det bedre, mand det er en sejlivet omgang jeg har reddet mig!

Weekenden er mest gået under dynen, så al det jeg troede jeg skulle nå - ja det er udskudt..

Til gengæld er jeg gået igang med at granske muligheder for at slippe for migræne. Jeg ved jo godt at sukker påvirker, vildt svingende blodsukker giver uden undtagelse migræne.

Hørte at gluten kan gøre det samme, har læst lidt og synes jo der findes så mange madfanatikkere. Men jeg mærker det bare. Især når jeg er i ubalance som nu. Spist pasta - min livret! Og måtte gå i seng..

Nu giver båder cøliaki og hovedpineforeningen mig grund til at tro jeg har ret. Begge oplever en sammenhæng mellem gluten og migræne.. Suk.. Men der er vist ikke anden udvej end at prøve. For mig som elsker brød og pasta er det ikke bare lige til, det er helt sikkert.. Men omvendt er jeg klar til at hoppe rundt på et ben og sige som en høne hvis det hjælper, for mand jeg er træt af alle de anfald!
Så en nedtrapning må vist til..

Har meldt mig rask til imorgen. Kan jo ikke blive ved og de stakkels forældre.. Hader den situation jeg sætter dem i.

Her er alt kreativt lavet på 5 dage!!! Den til venstre er blevet hundelegetøj, holder da ikke med den strikkefasthed!







4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, og vi stakkels forældre er ikke mere stakkels end at du skal være rask inden du tar' varer på vores børn igen...

    Pøj pøj med nedtrapningen..
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er det sødeste, men mand hvor jeg hader at melde mig syg.
      Nu synes jeg også min del er taget!

      Glæder mig til at se dine julekugler ;0)

      Slet
  2. Hej lise glutenallergi kan give mange gener bare spøeg christine, hvor er de fine dine julekugler,rigtig god bedring ps-jeg er blevet færdig. Med louises poncho den er blevet så fin lige en model efter dit hoved og garnet minder meget om letts loopi hilsen strikketanten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej strikketante,
      Ja vi er altså nogle skravl i de gener, men skidt hvis bare det hjælper.
      Ihh den vil jeg rigtig gerne se, måske I vil give kaffe en aften i løbet af ugen? Eller vil du med til strik imorgen? (Eller begge dele )

      Slet

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...