mandag den 5. november 2012

Det er slet ikke så nemt med voksne børn

Min skønne papdatter er 20 år og aldrig ikke boet hos hos.

Hun er opvokset i en anden del af landet og bor der naturligt nok endnu selvom hun er flyttet hjemmefra.

Men hun trives ikke for alvor. Ikke fordi jeg mener at være svar på alt hvad hun mangler, men fordi jeg holder så meget af hende - vil jeg bare gerne være der. Hjælpe hende igennem og videre når noget er svært. Være den voksne klippe - eller dele af den - og kramme hende når det slet ikke er nemt at være knap helt voksen.

Mand det er svært - skidesvært, for jeg forstår sagtens hun ikke bare tør - for selvfølgelig har jeg tænkt vi kunne rykke mod hende, men det har jeg slet ikke lyst til.. Byen er skøn, som gæst men villle ikke trives der..

Havde vi bare et stort hus og kunne diske op med muligheder den vej..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...