mandag den 19. november 2012

At have ondt af mig selv!

Jeg skranter for tiden, går og har ondt i kroppen, hovedet og er bare ikke rigtig på toppen.

Efter job måtte termometeret frem - da det landede på 38,5 synes jeg ligesom jeg havde ret til at have ondt af mig selv! Måske jeg i virkeligheden er influenza ramt?

Italiensk bliver droppet, dynen hevet frem, aftensmaden primitiv og så er jeg klar til imorgen igen.

Sådan var sidste uge egentlig også, ikke helt optimalt men sådan må det være lige nu - og så tager jeg revance når jeg er ovenpå igen :0)
Se lige et billede jeg fandt - er de ikke bare for skønne!




2 kommentarer:

  1. din stakkel synes godt nok du er hårdt ramt for tiden. Tænker om du nogensinde har prøvet biostrathdråber de er altså bare rigtig gode til at styrke ens immunforsvar har selv fået dem fra jeg var barn og ligeså har mine unger. du har jo et temmelig udsat job....

    SvarSlet
  2. Har aldrig oplevet det før - så vildt!

    Det vil jeg bestemt kigge nærmere på, tak :0)

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...