fredag den 26. oktober 2012

Selvom Danmark er lille kan man være for langt væk

For tiden har min søde næsten datter enorm meget brug for mig.

Det er en fantastisk tillid hun viser mig og jeg gør hvad jeg kan for at leve op til den betroede rolle jeg føler mig ganske beæret over at være blevet tildelt.

Hun ligner mig vanvittig af sind og jeg kan følge hendes tanke langt de fleste gange og - forhåbentlig hjælpe hende videre om ikke andet lytter jeg gerne.

Idag er jeg for langt væk, det er vi generelt for der ER bare mange kilometer mellem os og nogle dage betyder det bare mere end andre.

Idag trænger hun til at falde ned i sofaen til the og omsorg, men den står så langt væk og nogle gange er togturen bare helt uoverskuelig - så er det godt mobilen er opfundet og mit job med en pause der gør hun kan få talt færdig.

Hun står min hjerte nær og jeg håber hun ved det - sådan rigtig ved det. Jeg vil huske at sige det igen snart.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hamsterhjulet drøner afsted

En følelse sikkert mange kender. Thylejren er ikke det jeg stiler efter, men jeg kan godt synes vores forbrugssamfund tager pippet fra m...