torsdag den 18. oktober 2012

Overskud

Min ferie er nydelse og overskud og masser af det.

Formiddag - og godt op af eftermiddagen gik med besøg af en skøn kvinde fra Strikkeklubben og hendes lækre baby. Med hjemmebagte boller naturligvis.

Senere er der lavet æbletærte med karamelovertræk til Thomas og kollegaer - og os naturligvis :0)

En kvart over gaden til gode venner og en kvart et par huse væk til et ældre par. Hende jeg taler mest med og er sådan kommet til at holde af hende. En utrolig stærk og munter kvinde på godt 80 år. Med et slidsomt liv og barske vilkår og en gnist i øjet.

Elsker at være fuld af overskud - og tid.

Er så priviligeret at jeg har mit drømmejob og er dybt taknemmelig over det. Men det er nu fantastisk med al den tid når man holder fri.
Nok godt nok det ikke er hverdag med det serviceniveau, men for en uge for familien ville da ikke være til at holde ud.
Men lige nu nyder jeg bare at forkæle - og de nyder det ;0)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...