tirsdag den 23. oktober 2012

Om egne forventninger

Jeg går til italiensk mandag aften. Der er for det første slet ikke fordi jeg generelt er god til sprog - overhovedet ikke!

Desuden er det bare enorm svært for mig når der er noget jeg ikke kan. Har alt for høje forventninger til hvad jeg bør kunne og er SÅ dårlig til ikke at kunne..

Så hver gang overvejer jeg om det er værd at tage afsted, men jeg synes heldigvis det er ret spændende når jeg er der.

Mand jeg har sover i nat. Kun været oppe en enkelt gang og er sovet fra Thomas er taget afsted - der sker sjældent.

Men er heller ikke på toppen. Halsen er ru og gør ondt - ligesom ørene.

Så her drikkes the - i spandevis :0)




2 kommentarer:

  1. God bedring :-)

    Og det er jo altid sjovt at lære noget nyt også pludselig finde på at man kan finde ud af det :-)

    SvarSlet
  2. Tak Marion - også fordi du er så sød til at kommentere :0)

    Ja det er ret sjovt når det pludselig virker

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...