søndag den 14. oktober 2012

Mand her er skønt

Hvor ville jeg gerne bo tættere på Thomas' familie.

Det er fantastisk at se ham i de omgivelser har kender aller bedst.
Hos den familie han holder så meget af og som har taget imod mig med åbne arme.

Jeg føler mig så velkommen og accepteret at jeg ikke kan ønske mig noget anderledes.

Ville så gerne vi kunne bo tættere her på, men det er ikke praktisk muligt at flytte helt til sydfyn. desværre.

Rasmus har sin far nær København og selvom han bliver ældre vil jeg gerne være i samme ende af landet.

Det er så svært for omvendt bor Thomas' datter og vil gerne tættere på hende..

Men jeg holder virkelig af byen og familien og ikke mindst det den gør ved Thomas.





2 kommentarer:

  1. Svendborg ER skøn - hils din svigerfar og resten af banden fra mig - om et par dage afløser vi jer og skal på besøg hos Nano og Claus OG håber at få et glimt af Onkel Jørgen også :)

    SvarSlet
  2. Ja det hørte jeg :0)

    Sikker på I får nogle dejlige dage hos de vidunderlige mennesker, rigtig god fornøjelse :0)

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...