fredag den 12. oktober 2012

Lige om hjørnet

Venter efterårsferien og jeg glæder mig.

Til at komme en tur til Fyn og familien der som vi besøger alt for lidt.

Til at stå op tidlig morgen og vide jeg ingenting skal.

Til at rode - ikke at alt er sirligt til hverdag - langt fra. Men den slags rod hvor der er syting, garn og stof alle vegne og det ikke skal ryddes op til næste morgen.

Til at have Rasmus i huset og vi holder fri.

Vi skal være hjemme, ny bil betyder ingen ferie men Thomas har jo skiftet job og kan ikke få fri, så det passer alligevel.

Håber han kan passe det ind og tage et par dage alligevel, men ellers er der masser af tid til at hygge om ham når han er hjemme <3

Foreløbig er der lovet kiksekage på hans job nu jeg har tid ;0)

Men drømmer nu alligevel lidt om min ynglingsby..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...