søndag den 21. oktober 2012

Dejlig afslutning på en fantastisk ferie

Med brunch idag med ikke mindre end 7 skønne kvinder på en nærliggende cafe.

De fleste kender ikke hinanden i forvejen - en fantastisk måde at udvide netværk på. Og holde kontakt ikke mindst :0)

Eftermiddag og aften har været mest praktisk. Ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke kunne bruge flere dage fri. Men når nu det ikke er sådan er jeg slet ikke så lidt tilfreds med hvad der venter mig :0)

Er altid særligt første dag efter ferie for de udvikler sig så hurtig de små skønlinger - og så er det jo bare det bedst når de gerne vil have hverdagen igen - jo jeg glæder mig faktisk :0)

Nu står den snart på forbrydelsen og lækker is. Hverdag betyder nemlig også nedskæring på et temmelig højt forbrug af sukker og det holder jo ikke helt..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det der med tanker og handling...

Masser af gode tanker omkring købestop, forbrug osv hos mig for tiden. Meeeeennn se lige hvad der fristede igår. Der var 40 % og jeg ha...