mandag den 10. september 2012

Mors lille fjols og delebarn på fuld tid.

Rasmus væltede lørdag på sin knallert og et par fingre bliver ved med at være hævede i stor stil.

Skadestuen ville gerne kigge på dem, så efter 3½ times ventetid lød dommen, forstuvede og bliver holdt i ro at velcodimser.

Han er altså mors lille fjols - selvom han er 17 år!


Oppakning og han er lige kørt, for at blive hos sin far til næste mandag!

Det er ret underligt for de sidste godt 16 år har han boet hos mig og kun været afsted hver 2.weekend og enkelte ferier.

Men han vil rigtig gerne og det er dejligt at se forholdet mellem far og søn blive stærkere.

Så jeg retter ryggen og ønsker ham en god uge, det handler nemlig om hans trivsel og ikke min egoisme. Og på mandag er han tilbage :0)

Mand hvor jeg kommer til at savne ham, mit smukke barn.


2 kommentarer:

  1. Åh, kan jo læse at du savner ham en del allerede.... Håber at i tilgengæld får tid til dejlig kæreste tid, ja ikke i aften hvor vi skal til strik (?).

    SvarSlet
  2. Han stak hovedet forbi idag - man er vel mors dreng :0)

    I det hele taget er han jo meget lidt hjemme, så vi har masser af kærestetid - det er nu heller ikke tosset ;0)

    GLÆDER mig til strik, en skøn samling fornøjelige kvinder - lurer på cafemad inden, passer det dine planer?

    SvarSlet

Elisabeth 8 år :-)

I maj blev den her søde pige fejret, lige på den restaurant hun allerbedst kan li' Ønskerne er lego - så det skulle hun selvfølgeli...